Wednesday, March 30, 2011

My new blog / meu blog novo

My name is diego Silva, and I am a professional free surfer, born and raised in Rio de Janeiro, Brazil. I’m 19 years old, and I have a very exciting life, chasing perfect waves around the world.
I decided to create a blog, to share my experiences with my family, friends, or just anyone interested in what I am doing. I plan on keep on traveling the world to create beautiful images, and I am ready for another year on the road.
I would like to thank my sponsors HURLEY (www.hurley.com.br), FUTURES FINS (www.futuresfins.com), WQSURF (www.wqsurf.com), and FLYER for the great support. 


Meu nome é Diego Silva, e eu sou um surfista profissional, nascido e criado no Rio de Janeiro, Brasil. Tenho 19 anos e uma vida muito ativa, perseguindo ondas perfeitas pelo do mundo.
Eu decidi criar um blog, para compartilhar minhas experiências com minha família, amigos, ou qualquer pessoa interessada no que estou fazendo. Este ano, continuarei viajando pelo mundo fazendo imagens, e eu estou pronto para mais um ano na estrada.
Gostaria de agradecer ao meu patrocinador HURLEY (www.hurley.com.br), FUTURES FINS 

(www.futuresfins.com), WQSURF (www.wqsurf.com), e FLYER pelo apoio.


 




No comments:

Post a Comment